210 7647305
CASE STUDIES: ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ
 

Case Study MyMANAGER & eShop: TECHSTORES

Κατάστημα ηλεκτρονικών & ηλεκτρικών ειδών: TechStores
Υλοποίηση: QUALISYS SOFTWARE
Έτος: Εγκατάσταση 2016-2017
Η ανάγκη: Οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν τον υπεύθυνο του καταστήματος στην αναζήτηση ολοκληρωμένης λύσης εμπορικής διαχείρισης, ήταν η προσδοκία για την αποτελεσματική διαχείριση των συναλλαγών του ταμείου, την παρακολούθηση της αποθήκης και των προμηθειών, την διασύνδεση και ενοποίηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα, την βελτίωση της παραγωγικότητας, καθώς και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών..
Λύση: Εγκαταστάθηκε η εμπορική διαχείριση MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ στο CLOUD, με δυνατότητα ανάκτησης από την Γ.Γ.Π.Σ, των βασικών στοιχείων Μητρώου, με βάση τον Α.Φ.Μ, κατά την καταχώρηση του πελάτη ή και του προμηθευτή στο MyMANAGER, και υποστήριξη πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων, σειριακών αριθμών και πολλαπλών τρόπων πληρωμής. Η Qualisys Software, υλοποίησε online διασύνδεση του MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ με την πλατφόρμα Magento. Η Qualisys Software, ενσωμάτωσε την τεχνολογία CloudSync, για χρήση του συστήματος από εξωτερικούς συνεργάτες και υποστήριξη διασύνδεσης με το eShop. Υλοποίησε επίσης, αυτοματοποιημένη εξαγωγή αρχείων γέφυρας με την Γενική Λογιστική της Epsilon

“Η εταιρεία μας ήταν έτοιμη να εφαρμόσει κάθε νέα αποτελεσματική μέθοδο προκειμένου να βελτιώσει τις διαδικασίες για την ενίσχυση της θέσης της έναντι του ανταγωνισμού και της καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών της. Σε αυτό μας βοήθησε σημαντικά η Qualisys, με την τεχνογνωσία που διαθέτει στον τομέα της πληροφορικής, υιοθετώντας τις νέες τεχνολογίες στις εφαρμογές που αναπτύσσει, και συγκεκριμένα με την ολοκληρωμένη λύση MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ στο CLOUD ”, αναφέρει η κα Τζήμα Αναστασία, ιδιοκτήτης του καταστήματος TECHSTORES.

Περισσότερα...
 

Case Study MyMANAGER CLOUD: THEFIXERS

Εξειδικευμένα εργαστήρια: THEFIXERS
Υλοποίηση: QUALISYS SOFTWARE
Έτος: Εγκατάσταση 2016-2017
Το ζητούμενο: Με την έναρξη του πρώτου εξειδικευμένου εργαστηρίου THEFIXERS, ανάγκη που υπήρχε εξ’ αρχής ήταν, η εγκατάσταση μίας ολοκληρωμένης εμπορικής διαχείρισης που θα εξυπηρετούσε τις ανάγκες της επιχείρησης . Τα κριτήρια για την επιλογή της εφαρμογής ήταν: η λειτουργία στο CLOUD, οι δυνατότητες παραμετροποίησης, το εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον, η δυνατότητα διαχείρισης υποκαταστημάτων (για μελλοντική χρήση) και η τεχνογνωσία των ανθρώπων της εταιρείας ανάπτυξης του λογισμικού.
Λύση: Εγκαταστάθηκε το λογισμικό MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ στο CLOUD, με 3 θέσεις εργασίας ανά κατάστημα - για την μηχανογράφηση, την διαχείριση των δελτίων παραλαβής, των παραστατικών πωλήσεων χονδρικής - λιανικής και τον έλεγχο της αποθήκης ειδών. Η Qualisys Software, με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει στον χώρο της πληροφορικής, υλοποίησε για τα εξειδικευμένα εργαστήρια THEFIXERS, πλατφόρμα παρακολούθησης των επισκευών (web portal service) σε όλα τα στάδια.

“Η σύγχρονη λύση MyMANAGER στο CLOUD αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα επιλογής για την μηχανογράφηση των καταστημάτων μας, σε συνδυασμό με το εύχρηστο περιβάλλον εργασίας και την τεχνογνωσία της Qualisys, από την πρώτη κιόλας συνάντηση. Η υλοποίηση του web portal service σε διασύνδεση με το MyMANAGER, αναβάθμισε σημαντικά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης προς τους πελάτες, που είναι κύριο μέλημα μας, αναφέρει ο κ. Ζηδιανάκης Δημήτρης, ιδιοκτήτης των καταστημάτων THE FIXERS.
Περισσότερα...
 

Case Study MyMANAGER CLUB: Επετειακή εγκατάσταση στο Stadium Gym

Γυμναστήριο: STADIUM Health & Fitness Center
Υλοποίηση: QUALISYS SOFTWARE
Έτος: Εγκατάσταση 2007
Ανάγκη: Το γυμναστήριο STADIUM χρησιμοποιούσε το λογισμικό Business Gym (BG) για περίπου 5 χρόνια.
Λύση: Το λογισμικό MyMANAGER CLUB εγκαταστάθηκε στη γραμματεία, στο τμήμα των γυμναστών, στους πωλητές και στη διοίκηση. Η QUALISYS SOFTWARE, ανέλαβε την παραμετροποίηση και την μετάπτωση των στοιχείων του STADIUM, από το παλαιό πρόγραμμα στο MyMANAGER CLUB.

“Με το MyMANAGER CLUB, έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε με τις πωλήσεις και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πελάτες μας. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι, προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες ανάγκες που προκύπτουν, ενώ τα στελέχη του τμήματος υποστήριξης και ανάπτυξης της Qualisys Software στα 10 χρόνια της συνεργασίας μας, είναι πάντα πρόθυμοι να μας εξυπηρετούν και να μας ενημερώνουν για τις νέες & σύγχρονες δυνατότητες του λογισμικού. Ήταν η καλύτερη επιλογή, να εμπιστευθούμε την Qualisys για την διαχείριση και οργάνωση των μελών του γυμναστηρίου μας”, αναφέρει ο κ. Πουλής Παναγιώτης, ιδιοκτήτης του STADIUM.
Περισσότερα...
 

Case Study: Qualisys Software Elite Partner της SugarCRM

Η Qualisys Software κατατάσσεται στους Elite Partners του προγράμματος “SugarCRM Channel Partner”

Αθήνα - 12 Φεβρουαρίου 2015 – Ο Αλεκιζόγλου Παύλος, product manager του Sugar για την Qualisys Software, ανακοινώνει σήμερα ότι, η Qualisys Software έχοντας πετύχει τους στόχους της υψηλότερης βαθμίδας του προγράμματος συνεργατών της SugarCRM, κατατάσσεται παγκοσμίως ως Elite SugarCRM Channel Partner.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναγνωρίσουμε την Qualisys Software, ως μία από τις κορυφαίες σε αποδόσεις και επιδόσεις συνεργαζόμενη εταιρεία μας, σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Clint Oram, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας της SugarCRM..

Περισσότερα...
 

Case Study eTIME: Ωρομέτρηση στον Δήμο Δράμας

Οργανισμός: Δήμος Δράμας.
Υλοποίηση: Ba GROUP, συνεργασία με το ΤΠΕ Δήμου Δράμας & την Qualisys Software.
Ανάγκη: Ύπαρξη διάφορων χειρόγραφων “συστημάτων”, διαφορετικών ανά διεύθυνση ή προϊστάμενο, για την παρακολούθηση της προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων, με συνέπεια την αδυναμία του γραφείου προσωπικού και του αντίστοιχου αντιδημάρχου για άμεση, έγκυρη και αντικειμενική πληροφόρηση.
Λύση eTIME: Διασυνδέθηκαν 11 τερματικά ανάγνωσης καρτών σε 8 κτήρια του Δήμου Δράμας περιφερειακά και κεντρικά. Το λογισμικό eTIME εγκαταστάθηκε στα κεντρικά γραφεία του Δήμου και συνεργάζεται με όλα τα ηλεκτρονικά τερματικά για συλλογή και επεξεργασία των στοιχείων.

” Όλη αυτή η στοχευμένη προσπάθεια αναβαθμίζει τεχνολογικά και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καταστώντας το Δήμο Δράμας, έναν από τους πιο τεχνολογικά προηγμένους Δήμους της χώρας μας ”, αναφέρει η υπεύθυνη υλοποίησης στο γραφείο ΤΠΕ κα Σιδηροπούλου Μακρίνα.

Περισσότερα...
 
Live Chat