210 7647305
CASE STUDIES: ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ
 

Case Study MyMANAGER CLUB: Επετειακή εγκατάσταση στο Stadium Gym

Γυμναστήριο: STADIUM Health & Fitness Center
Υλοποίηση: QUALISYS SOFTWARE
Έτος: Εγκατάσταση 2007
Ανάγκη: Το γυμναστήριο STADIUM χρησιμοποιούσε το λογισμικό Business Gym (BG) για περίπου 5 χρόνια. Σταμάτησαν να λαμβάνουν υποστήριξη από τεχνικούς της εταιρείας. Δεν υπήρχαν πλέον αναβαθμίσεις της εφαρμογής. Ήταν άμεση η ανάγκη για αντικατάσταση του BG, από ένα σύγχρονο και εξειδικευμένο λογισμικό διαχείρισης συνδρομών και συμβολαίων.
Λύση: Το λογισμικό MyMANAGER CLUB εγκαταστάθηκε στη γραμματεία, στο τμήμα των γυμναστών, στους πωλητές και στη διοίκηση. Εκτός από τις οικονομικές συναλλαγές, τα συμβόλαια και τις συνδρομές των πελατών, το λογισμικό MyMANAGER CLUB, διαχειρίζεται αξιόπιστα και τον προγραμματισμό των ραντεβού των πελατών, ανά αίθουσα, γυμναστή και τις ημερήσιες υπηρεσίες που παρέχονται στον κάθε πελάτη. Η QUALISYS SOFTWARE, ανέλαβε την παραμετροποίηση και την μετάπτωση των στοιχείων του STADIUM, από το παλαιό πρόγραμμα στο MyMANAGER CLUB.

“Με το MyMANAGER CLUB, έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε με τις πωλήσεις και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πελάτες μας. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι, προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες ανάγκες που προκύπτουν, ενώ τα στελέχη του τμήματος υποστήριξης και ανάπτυξης της Qualisys Software στα 10 χρόνια της συνεργασίας μας, είναι πάντα πρόθυμοι να μας εξυπηρετούν και να μας ενημερώνουν για τις νέες & σύγχρονες δυνατότητες του λογισμικού. Ήταν η καλύτερη επιλογή, να εμπιστευθούμε την Qualisys για την διαχείριση και οργάνωση των μελών του γυμναστηρίου μας”, αναφέρει ο κ. Πουλής Παναγιώτης, ιδιοκτήτης του STADIUM.
Περισσότερα...
 

Case Study: Qualisys Software Elite Partner της SugarCRM

Η Qualisys Software κατατάσσεται στους Elite Partners του προγράμματος “SugarCRM Channel Partner”

Αθήνα - 12 Φεβρουαρίου 2015 – Ο Αλεκιζόγλου Παύλος, product manager του Sugar για την Qualisys Software, ανακοινώνει σήμερα ότι, η Qualisys Software έχοντας πετύχει τους στόχους της υψηλότερης βαθμίδας του προγράμματος συνεργατών της SugarCRM, κατατάσσεται παγκοσμίως ως Elite SugarCRM Channel Partner.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναγνωρίσουμε την Qualisys Software, ως μία από τις κορυφαίες σε αποδόσεις και επιδόσεις συνεργαζόμενη εταιρεία μας, σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Clint Oram, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας της SugarCRM..

Περισσότερα...
 

Case Study eTIME: Ωρομέτρηση στον Δήμο Δράμας

Οργανισμός: Δήμος Δράμας.
Υλοποίηση: Ba GROUP, συνεργασία με το ΤΠΕ Δήμου Δράμας & την Qualisys Software.
Ανάγκη: Ύπαρξη διάφορων χειρόγραφων “συστημάτων”, διαφορετικών ανά διεύθυνση ή προϊστάμενο, για την παρακολούθηση της προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων, με συνέπεια την αδυναμία του γραφείου προσωπικού και του αντίστοιχου αντιδημάρχου για άμεση, έγκυρη και αντικειμενική πληροφόρηση.
Λύση eTIME: Διασυνδέθηκαν 11 τερματικά ανάγνωσης καρτών σε 8 κτήρια του Δήμου Δράμας περιφερειακά και κεντρικά. Το λογισμικό eTIME εγκαταστάθηκε στα κεντρικά γραφεία του Δήμου και συνεργάζεται με όλα τα ηλεκτρονικά τερματικά για συλλογή και επεξεργασία των στοιχείων.

” Όλη αυτή η στοχευμένη προσπάθεια αναβαθμίζει τεχνολογικά και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καταστώντας το Δήμο Δράμας, έναν από τους πιο τεχνολογικά προηγμένους Δήμους της χώρας μας ”, αναφέρει η υπεύθυνη υλοποίησης στο γραφείο ΤΠΕ κα Σιδηροπούλου Μακρίνα.

Περισσότερα...
 

Case Study Sugar: CRM στην Generali Hellas

Customer: Generali Hellas.
The Initial Situation: The company needed a solution that could be integrated with existing corporate systems, BASIS, THESIS and the IBM AS/400.
Solutions Used: SugarCRM Enterprise.
The Advantages: SugarCRM solution for Generali Hellas has effectively unified independent systems and consolidated operations on a single platform.
Implementation Partner: QUALISYS SOFTWARE - SugarCRM Partner for Greece and Cyprus!

“With SugarCRM Enterprise, we now have effective organization, management, and monitoring of all sales related activity. It has improved the efficiency of the team, accelerated client response time, reduced the time required to locate client information, and given us more quality time for sales.” Dimitris Melexopoulos, Brokers & Non tied Agents Manager, Generali Hellas.

Περισσότερα...
 

Case Study Sugar: CRM στον Spitogatos.gr

Customer: Spitogatos.gr
The Initial Situation: Strengthening customer relations, increasing sales productivity.
Solutions Used: SugarCRM Professional.
The Advantages: Sales control, management and reporting. Transparent processes, faster and decentralized access to all relevant content.
Implementation Partner: QUALISYS SOFTWARE - SugarCRM Partner for Greece and Cyprus!

"By using Sugar Professional, we have found a solution that allows us to employ transparent processes and gain faster and decentralized access to all relevant content in one single location." Dimitrios Melachroinos, Managing Director, Spitogatos.gr

Περισσότερα...
 
Live Chat