210 7647305
 

KNOWLEDGETREE - ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Εκτύπωση

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

 KnowledgeTree logo

ΣΤΗΝ QUALISYS ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ KnowledgeTree

Το πρόγραμμα ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου της KnowledgeTree ™  παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για την οργάνωση, το συντονισμό και την παρακολούθηση της διαδικασίας πρωτοκόλλησης και άλλων υποθέσεων ενός οργανισμού.
Το KnowledgeTree™ περιλαμβάνει όλα τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά για την καταγραφή των στοιχείων του πρωτοκόλλου ενώ διαθέτει την δυνατότητα δόμησης στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε επιχείρησης.  

Στην βασική του λειτουργία τo λογισμικό διαχείρισης KnowledgeTree ™ αποτελεί ένα ισχυρότατο σύστημα διαχείρισης εγγράφων, επιχειρησιακής γνώσης και διαδικασιών, το οποίο βασίζεται σε αρχιτεκτονική τριών στρωμάτων (3-tier architecture). Για να προσφερθεί μεγαλύτερη ευελιξία στη σύνθεση των τελικών λύσεων, το πρόγραμμα αποτελείται από διαφορετικές ενότητες λογισμικού, οι οποίες μπορούν να συνδυασθούν και να συνθέσουν μία άρτια εγκατάσταση, όσο μεγάλη και αν είναι.  

To περιβάλλον εργασίας του KnowledgeTree™ σχεδιάστηκε με έμφαση στην ταχύτητα πρόσβασης στις αποθηκευμένες πληροφορίες και την ευκολία χρήσης  από μη εξειδικευμένους χρήστες. Μέσα από τις εφαρμογές του συστήματος είναι δυνατή η διαχείριση οποιασδήποτε μορφής εγγράφων: εντύπων που έχουν σαρωθεί, fax, σχεδίων CAD,  ηλεκτρονικών εγγράφων, ακόμη video και ήχου.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ http://www.knowledgetree.com

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


Τι μπορείτε να διαχειριστείτε με το KnowledgeTree™!

  • Καταγραφή εισερχομένων και εξερχόμενων εγγράφων.
  • Πλήρη αυτοματοποιημένη λειτουργία των διαδικασιών χρέωσης και διεκπεραίωσης εγγράφων.
  • Ψηφιοποίηση εγγράφων, πρωτοκόλληση και εισαγωγή στο αρχειοθετικό σχήμα, με δυνατότητα για οπτική αναγνώριση των εισερχομένων.
  • Διασύνδεση εγγράφων με δημιουργία διπλών δεσμών.
  • Ασφαλή πρόσβαση στα έγγραφα από διαφορετικές πλατφόρμες.
  • Διαχείριση εγγράφων και ροών εργασίας.  
  • Διαχείριση εκδόσεων εγγράφων.
  • Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων, και ασφαλή πρόσβαση μέσω Web.
  • Διαχείριση ασφάλειας και ελέγχου εγγράφων, με καταγραφή κινήσεων.
  • Ισχυρή μηχανή αναζήτησης εγγράφων, με δυνατότητα αναζήτησης στο βιβλίο πρωτοκόλλου με οποιοδήποτε κλειδί.
  • Κατηγοριοποίηση εγγράφων σε πολλαπλές κατηγορίες.
  • Εύκολο και Ελληνικό περιβάλλον χρήσης. Πλήρη διασύνδεση με περιβάλλον MS Office.
  • Προσαρμογή της δομής στο οργανόγραμμα της επιχείρησης.
  • Στατιστικά στοιχεία και αναφορές.

  • Ο σχεδιασμός στο  περιβάλλον εργασίας έγινε με σκοπό να εξυπηρετεί χειριστές με υψηλές απαιτήσεις διεκπεραίωσης εργασίας αλλά και περιστασιακούς ή λιγότερο απαιτητικούς.

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ


ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

WEB SERVER: Microsoft IIS ή Apache
APPLICATION: PHP
DATABASE: MS SQL ή MySQL

 
Live Chat