Εκτύπωση


MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ


MyMANAGER SaaS
SaaS... ΣΥΜΦΕΡΕΙ!! ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ INTERNET


Το MyMANAGER SaaS αποτελεί την συνδρομητική υπηρεσία του λογισμικού εμπορικής διαχείρισης MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ της QUALISYS SOFTWARE. Ανήκει στη σύγχρονη γενιά εφαρμογών εμπορικής διαχείρισης με πρόσβαση από οπουδήποτε και αν βρίσκεστε, αρκεί να υπάρχει σύνδεση στο internet! Καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μηχανογράφησης κάθε επιχείρησης, με χαμηλό κόστος!

Το πρόγραμμα MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ SaaS ενημερώνεται συνεχώς για όλες τις αλλαγές της Φορολογικής Νομοθεσίας και υποστηρίζει την διαβίβαση στοιχείων φορολογικών παραστατικών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.

Είναι κατάλληλο για την διαχείριση και καταχώρηση των οικονομικών συναλλαγών όλων των επιχειρήσεων με εμπορική δραστηριότητα και των εταιρειών παροχής υπηρεσιών, ενώ παράλληλα συνδυάζεται με την λύση CRM που παρέχουμε.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ

SaaS και Cloud Computing!
SaaS - Λογισμικό ως υπηρεσία "Software as a Service", είναι η σύγχρονη προσέγγιση στο χώρο της διάθεσης εφαρμογών πληροφορικής, που βασίζεται στη λογική της υπενοικίασης λογισμικού από έναν πάροχο υπηρεσιών, αντί της αγοράς άδειας χρήσης.

Cloud Computing, είναι η διάθεση εφαρμογών στο «σύννεφο», μέσω των υποδομών των παρόχων internet. Η υιοθέτηση αυτού του μοντέλου μειώνει το κόστος εξοπλισμού (hardware) και λογισμικού (software) που απαιτεί η μηχανογράφηση κάθε εταιρείας.

  • Εύκολη και ασφαλής πρόσβαση στο λογισμικό με μια απλή σύνδεση Internet. Κάθε φορά που το χρειάζεστε, όπου και αν βρίσκεστε από όποιονδήποτε υπολογιστή!
  • Πιστοποιημένες διαδικασίες ασφαλείας με ιδιαίτερη βάση δεδομένων για κάθε πελάτη (ταυτοποίηση χρηστών, κρυπτογράφηση δεδομένων, κ.λ.π).
  • Σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό και απομακρυσμένη τιμολόγηση.
  • Υποστήριξη υποκαταστημάτων χωρίς ανάγκη κεντρικών υποδομών (server).
  • Ασφαλής διαβίβαση των δεδομένων στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.

  • Οι εφαρμογές MyMANAGER SaaS, φιλοξενούνται στο data center της Rackspace. rackspace logo

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μικρότερο κόστος!
Ξεχάστε...
  • το κόστος αρχικής επένδυσης και συντήρησης του λογισμικού!
  • την αγορά αδειών χρήσης!
  • τη λήψη backup (αντίγραφα ασφαλείας)!
  • την προμήθεια και συντήρηση κεντρικών υποδομών(server)!

Μεγαλύτερο όφελος!

Το MyMANAGER SaaS παρέχει ότι χρειάζεστε για την πλήρη και ασφαλή λειτουργία με το κόστος της ετήσιας συνδρομής:

  • Εύκολη και ασφαλής πρόσβαση στο λογισμικό με μια απλή σύνδεση Internet.
  • Υποστήριξη υποκαταστημάτων χωρίς ανάγκη κεντρικών υποδομών.
  • Αυτόματη εγκατάσταση και διάθεση αναβαθμίσεων και νέων εκδόσεων του λογισμικού.
  • Λειτουργία 24x7 και κρυπτογράφηση στα δεδομένα σας, σε βάση δεδομένων υψηλής διαθεσιμότητας εγκατεστημένη σε datacenter ασφαλείας.
  • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, διαχείριση βάσης δεδομένων χωρίς ευθύνη του πελάτη και αδιάλειπτη διαθεσιμότητα αποθηκευτικού χώρου.

MyMANAGER Ηλεκτρονική Τιμολόγηση - Διαβίβαση myDATA

Το πρόγραμμα MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ SaaS έχει εναρμονιστεί με τις νέες διατάξεις του Υπ.Οικονομικών για την διαβίβαση στοιχείων φορολογικών παραστατικών στην ΑΑΔΕ και υποστηρίζει:

Αυτόματη αποστολή δεδομένων για παραστατικά που εκδίδονται.

Αυτοματοποιημένη διαβίβαση συνόψεων & χαρακτηρισμών.

Εύκολη διασύνδεση με λογιστήριο.

Λήψη και αποθήκευση M.AΡ.K. Ο Μοναδικός Αριθμός Καταχώρησης που χορηγείται από την ΑΑΔΕ, για κάθε έγκυρη διαβίβαση δεδομένων στην πλατφόρμα myDATA.

Έλεγχοι εγκυρότητας δεδομένων.

Ασφαλής διαβίβαση στην ΑΑΔΕ.

Ηλεκτρονική τιμολόγηση και αποστολή email των παραστατικών. Αυτοματοποίηση του συνόλου των διαδικασιών από την αρχειοθέτηση έως και την ανάκτησή τους.

 

Εξοπλισμός - Ταμειακά Συστήματα

Το MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ SaaS συνδέεται άμεσα με τα απαραίτητα ταμειακά συστήματα, όπως: φορολογικό μηχανισμό (ΕΑΦΔΣΣ), ταμειακή μηχανή, αναγνώστη Barcode Reader, ζυγιστική μηχανή, εκτυπωτή ετικέτας. Έχει υλοποιηθεί η απεικόνιση QRCode στα παραστατικά που εκδίδονται είτε από ταμειακή μηχανή είτε από φορολογικό μηχανισμό.

ΠΕΛΑΤΕΣ

thefixers

pixel

focus-on





agema

safeliving

epipla

CASE STUDY


THE FIXERS logo
Με την έναρξη του πρώτου εξειδικευμένου εργαστηρίου THE FIXERS (επισκευή smartphones, service laptop, tablet, pcs, MacBook, iPod), στην περιοχή της Νέας Ερυθραίας, η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη. Εγκαταστάθηκε το λογισμικό MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ SaaS στο CLOUD, με 3 θέσεις εργασίας ανά κατάστημα - για την μηχανογράφηση, την διαχείριση των δελτίων παραλαβής, των παραστατικών πωλήσεων χονδρικής - λιανικής και τον έλεγχο της αποθήκης ειδών. Η Qualisys Software, με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει στον χώρο της πληροφορικής, υλοποίησε για τα εξειδικευμένα εργαστήρια THE FIXERS πλατφόρμα παρακολούθησης των επισκευών (σε όλα τα στάδια).
"Η σύγχρονη λύση MyMANAGER στο CLOUD αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα επιλογής για την μηχανογράφηση των καταστημάτων μας, σε συνδυασμό με το εύχρηστο περιβάλλον εργασίας και την τεχνογνωσία της Qualisys, από την πρώτη κιόλας συνάντηση. Η υλοποίηση του web portal service σε διασύνδεση με το MyMANAGER, αναβάθμισε σημαντικά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης προς τους πελάτες, που είναι κύριο μέλημα μας, αναφέρει ο κ. Ζηδιανάκης Δημήτρης, ιδιοκτήτης των καταστημάτων THE FIXERS".

THE FIXRES

Διαβάστε εδώ

DEMO

  • Συμπληρώστε σωστά την παρακάτω φόρμα και στη συνέχεια
  • Eλέγξτε το E-mail σας για την λήψη της δοκιμαστικής έκδοσης του MyMANAGER SaaS
  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗ
    Ονοματεπώνυμο:*
    Τηλέφωνο:*
    E-mail:*
    Τίτλος:


    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
    Επωνυμία:*
    Δραστηριότητα:
    Περιοχή:
    Web Site:
    Πως μας βρήκατε:



    Επιθυμώ να λαμβάνω ενημερώσεις για το πρόγραμμα με email ή τηλεφωνικά
    * Υποχρεωτικό πεδίο

     
    Live Chat