210 7647305
 

MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ

Εκτύπωση


MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ

Πρόγραμμα Διαχείρισης Εσόδων-Εξόδων, Ταμείου και Εκτύπωση Αποδείξεων


Η διαχείριση του ταμείου και η καταγραφή και παρακολούθηση εσόδων-εξόδων είναι μια χρονοβόρα διαδικασία για κάθε εταιρεία.

Το MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ αποτελεί μια σύγχρονη εφαρμογή για τη διαχείριση των εσόδων-εξόδων και του ταμείου, για την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση των οικονομικών, για επιχειρήσεις.
 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

  • Διαχείριση πελατών/προμηθευτών.
  • Διαχείριση εσόδων-εξόδων, ταμείου.
MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ-Πρόγραμμα Διαχείρισης Εσόδων-Εξόδων, Ταμείου και Εκτύπωσης Αποδείξεων
  • Διαχείριση τραπεζικών λογαριασμών.
  • Διαχείριση ημερολογίου πληρωμών/εισπράξεων.
  • Προσωποποίηση και έκδοση αποδείξεων με εκτύπωση λογότυπου και σφραγίδας της εταιρείας.
  • Μαζική αποστολή μηνυμάτων SMS, στο υφιστάμενο πελατολόγιο μέσα από την εφαρμογή MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ.

ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
Παραμετροποίηση, Δυναμικές εκτυπώσεις, Εύχρηστες αναζητήσεις.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Το MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ υποστηρίζει την πλήρη (εξωλογιστική) καταγραφή των οικονομικών κινήσεων της επιχείρησης ή του ιδιώτη με αναλυτικές εκτυπώσεις μέσω των προγραμμάτων Word, Excel.
  • Εμφανίζει ανά πάσα στιγμή την πλήρη εικόνα των ταμειακών κινήσεων, των υπολοίπων μετρητών, τραπεζών, καρτών, αξιογράφων κλπ.
  • Υποστηρίζει κατηγοριοποίηση των εσόδων-εξόδων για ευκολία στους υπολογισμούς. Ευκολία στην καταχώρηση και ευελιξία στην τροποποίηση των εγγραφών.
  • Παρέχει πολλαπλές αναζητήσεις με σύνθετα κριτήρια και εμφάνιση των αποτελεσμάτων με ευπαρουσίαστα γραφήματα. Δυνατότητα δημιουργίας στατιστικών (μηνιαία, τρίμηνα, έτους κ.α).
  • Είναι το μόνο λογισμικό διαχείρισης εσόδων-εξόδων, που εκδίδει και επιταγές με χρήση φύλλων απευθείας από το "μπλοκ", αφού χρησιμοποιεί δυναμικά πρότυπα επιταγών ανάλογα με τον τραπεζικό λογαριασμό που εκδίδει τις επιταγές. Υποστηρίζει: Πρότυπα επιταγών τραπεζικών οργανισμών, επιταγές εισπρακτέες – πληρωτέες, έκδοση και εκτύπωση επιταγών, ληξιάριο -ιστορικό κατάστασης επιταγών (εξοφλημένη, ανά δικαιούχο, σύνολα).

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

  • Προσθήκη συνημμένων αρχείων σε κάθε φόρμα (π.χ. Πελάτες, Παραστατικά, κ.α.) με απλό drag and drop. Προσθήκη εικόνων με απλό drag and drop.
  • Διασύνδεση με νέες υπηρεσίες μητρώου ΓΓΠΣ και KnowledgeBase Internet Services για ανάκτηση στοιχείων μέσω ΑΦΜ, αλλά και αντίστροφη ανάκτηση.
  • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, αυτόματης αποθήκευσης των στοιχείων σε βάση δεδομένων.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • Συμβατότητα με MySQL 5.7.17 (embedded, hosted,) για ακόμη πιο γρήγορη λειτουργικότητα.
  • Δυνατότητα δημιουργίας νέου σχήματος βάσης δεδομένων embedded και hosted.
  • Πλήρη εναρμόνιση με Windows UAC για εκτέλεση της εφαρμογής με ελάχιστα δικαιώματα, user privileges.
  • Πολυχρηστικό (multi users), παραμετρικό, μεταφορά δεδομένων σπό άλλες εφαρμογές.
  • Ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης. Εύχρηστο setup εφαρμογής.
  • User Interface (UI), με μεγάλα fonts και ζωηρά χρώματα. Το UI είναι λειτουργικό και γρήγορο, αφού επιτρέπει ταχύτερη επιλογή όλων των λειτουργιών με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο, αυτόματο focus στο grid κάθε σελίδας, καθαρότερα εικονίδια σε στυλ Metro UI, κ.α.
  • Dashboard, για γρήγορη επισκόπηση των κύριων λειτουργιών από τον χειριστή. Στο Dashboard μπορούν να προστεθούν νέα custom widgets χρησιμοποιώντας το ανανεωμένο Script Studio και την γλώσσα προγραμματισμού Pascal ή Basic.

Το MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ απαιτεί πολύ μικρό χρόνο εκμάθησης.

DEMO

Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ την δοκιμαστική έκδοση του
MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ

* Ονοματεπώνυμο:
* Τηλέφωνο:
Πόλη:
* E-Mail:

Επικοινωνήστε μαζί μου για να με ενημερώσετε για το πρόγραμμα
* Υποχρεωτικό πεδίο


VIDEO




ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

CPU: Intel i3 ή μεγαλύτερη
RAM: 2048MB ή μεγαλύτερη
H/D: 500MB για την εγκατάσταση
Display: 1280 x 1024
O/S: Microsoft Windows 7/ 8.1/ 10







 
Live Chat