QUALINEWS ΜΑΪΟΣ 2012-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ!

Εκτύπωση
Ο Παντοτινός σας ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ!
Όσο αναπτύσσεται μια επιχείρηση, τόσο αυξάνονται τα δεδομένα 
και ενισχύονται οι διαδικασίες για την διαχείριση και εξαγωγή
αναφορών και συμπερασμάτων.

Από ποιές "Ενότητες" αποτελούνται τα συστήματα διαχείρισης 
Εντατικής Λιανικής Πώλησης?

Ενημερωθείτε για την ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 
του ολοκληρωμένου συστήματος MyMANAGER POS!
 

Επιχειρηματικό Λογισμικό Λιανικού Εμπορίου
Ο παντοτινός σας ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
!

Η επιλογή επιχειρηματικού λογισμικού είναι μία διαδικασία που συνδέεται άμεσα (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε) με τις στρατηγικές επιλογές ανάπτυξης κάθε εμπορικής επιχείρησης.
Όσο αναπτύσσεται μια επιχείρηση, τόσο αυξάνονται τα δεδομένα και ενισχύονται οι διαδικασίες για την διαχείριση και εξαγωγή αναφορών και συμπερασμάτων. Για παράδειγμα, όταν ένα κατάστημα επεκτείνει τις δραστηριότητες του, είτε θέτοντας σε λειτουργία καινούργια σημεία πώλησης (υποκαταστήματα), είτε εκμεταλλευόμενο διαφορετικά κανάλια, όπως το internet, οι αντίστοιχες διαδικασίες για την εξυπηρέτηση των καναλιών και των πελατών γίνονται όλο και πιο απαιτητικές.
Το λιανεμπόριο αντιμετωπίζεται ως μια μεγάλη κάθετη αγορά και μέσα σε αυτή οριοθετούνται υποκατηγορίες, όπως: πολυκαταστήματα, αλυσίδες Super markets, μικρά καταστήματα λιανικού εμπορίου, περίπτερα, πωλήσεις μέσω διαδικτύου (internet sales). Σε καθεμιά από αυτές τις υποκατηγορίες οι κατασκευαστές λογισμικού προτείνουν τις ανάλογες κάθετες POS & Retail λύσεις τους.

Επιχειρηματικό Λογισμικό Λιανικού Εμπορίου!

Τα ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης Εντατικής Λιανικής Πώλησης (POS & Retail), αποτελούνται από μία  σειρά "ενοτήτων". Κάθε "ενότητα" εκτελεί μία συγκεκριμένη λειτουργία και έχει την δυνατότητα να μοιράζεται κοινές πληροφορίες και δεδομένα με τις άλλες ενότητες. Η εγκατάσταση του εκάστοτε συστήματος, αφορά μία σειρά από ρυθμίσεις που επιτρέπουν στις εταιρείες λογισμικού να τα προσαρμόζουν σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης π.χ η επικοινωνία μεταξύ καταστημάτων, η συλλογή και η παρακολούθηση των δεδομένων πελατών, προμηθευτών, κ.α.
Οι Βασικές Ενότητες που χρησιμοποιούνται στις εφαρμογές διαχείρισης Εντατικής Λιανικής Πώλησης είναι:

"POS - Σημείο Πώλησης"
 Η ενότητα "POS - Σημείο Πώλησης", χειρίζεται το σύνολο των συναλλαγών που εκτελούνται σε καθημερινή βάση (όπως πωλήσεις, επιστροφές, εκπτώσεις, κλείσιμο ταμείου ημέρας κ.α). Οι περισσότερες εφαρμογές χειρίζονται τις λειτουργίες αυτές ικανοποιητικά. Ωστόσο, κάποιες διαφορές μπορούν να εντοπισθούν στην ευκολία με την οποία υλοποιούνται αυτές οι λειτουργίες, και στην ικανότητα τους να ανταπεξέλθουν σε πιο εξελιγμένους χειρισμούς, όπως: παρακολούθηση πελατών, ειδικές εκπτώσεις, αναζητήσεις προϊόντων, χειρισμό σε οθόνη αφής, σύνδεση με Barcode Scanner για ταχύτερη πώληση. Η πληροφόρηση που παρέχει η συγκεκριμένη ενότητα, δίνει την δυνατότητα στην επιχείρηση να αντιμετωπίσει με πιο αποδοτικό τρόπο την δημιουργία εφοδιαστικής αλυσίδας και να υποστηρίξει πιο σύνθετα συστήματα τιμολόγησης προς όφελος του καταναλωτή.

"Αγορά - Προμήθεια"
 Η ενότητα "Αγορά-Προμήθεια", πρέπει να ικανοποιεί όλες τις λειτουργίες των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου. Για παράδειγμα: Παρακολούθηση Προμηθειών, Ημερομηνίες Παραλαβής, Παρακολούθηση ημερομηνίας λήξης προϊόντων κ.α. Και στην περίπτωση αυτή, το είδος της πληροφόρησης που παρέχεται, δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εφαρμόζουν ασφαλής τακτικές διαχείρισης της αποθήκης. Έτσι "στενεύουν" τα περιθώρια λάθους και επομένως η επιχείρηση είναι πιο βέβαιη ότι μειώνονται στο ελάχιστο οι πιθανότητες να αντιμετωπίσει προβλήματα που έχουν να κάνουν με καθυστέρηση παραγγελιών - παραλαβών, κ.α.

"Διαχείριση Αποθεμάτων"
 Η ενότητα "Διαχείριση Αποθεμάτων", πρέπει να παρέχει εργαλεία με τα οποία η επιχείρηση μπορεί να οδηγηθεί στην λήψη έγκαιρων αποφάσεων. Η πρόκληση είναι, να εξάγονται συνοπτικές και περιληπτικές αναφορές (reports) και να γίνεται διαχείριση χρήσιμων πληροφοριών, έτσι ώστε να εντοπίζονται οι ευκαιρίες. Κάνοντας χρήση της πληροφόρησης αυτής που εξάγεται από την αντίστοιχη ενότητα, η επιχείρηση μπορεί να αντιμετωπίσει καταστάσεις και να δράσει προληπτικά.

MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ POS-ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ "Πολλαπλά Σημεία Πώλησης"
Η ικανότητα ενός συστήματος Εντατικής Λιανικής Πώλησης να παρακολουθεί τις πωλήσεις και τα αποθέματα σε περισσότερα από ένα σημεία πώλησης, σχετίζεται με την επικοινωνία και την ακεραιότητα των δεδομένων. Τα συστήματα POS αποθηκεύουν σε καθημερινή βάση συναλλαγές και στέλνουν τα δεδομένα σε ένα κεντρικό υπολογιστή (server). Τα δεδομένα αυτά, είναι έτοιμα να παρουσιαστούν υπό μορφή ειδικών αναφορών, τόσο για κάθε κατάστημα ξεχωριστά, όσο και σε μία ενοποιημένη βάση. Και στην περίπτωση αυτή, το είδος της πληροφόρησης που παρέχεται, δίνει την δυνατότητα στην επιχείρηση να ελέγχει με πιο αποτελεσματικό τρόπο την εφοδιαστική της αλυσίδα. Επίσης, είναι πιο αποδοτική η προσπάθεια που γίνεται από την επιχείρηση για μείωση των ελλειμμάτων και τον καλύτερο έλεγχο των αποθεμάτων. Επιπλέον με τα συστήματα POS, γίνεται καλύτερος έλεγχος των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Άλλες πολύτιμες και Εξειδικευμένες Ενότητες που μπορεί να έχει ένα σύστημα Διαχείρισης Εντατικής Λιανικής Πώλησης, είναι:

"Παραγωγικότητα Ταμείων & Υπαλλήλων" -> Παρακολούθηση των Πωλήσεων ανά Ταμείο και Υπάλληλο με διάφορα στατιστικά π.χ Πωλήσεις ανά βάρδια υπαλλήλου, μέσος όρος πωλήσεων, πωλήσεις ανά ώρα.

"Χρέωση - Πίστωση" -> Ενσωμάτωση λογισμικού στο σύστημα POS, που επιτρέπει αγορές με χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες. Οι αποδείξεις της συναλλαγής βγαίνουν από το σύστημα POS, ενώ το μηχανάκι της Τραπέζης συνδέεται σε μία θύρα του συστήματος POS.

CASE STUDY

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Πρατήριο Πώλησης
Υγρών Καυσίμων

ΑΝΑΓΚΗ:

Άμεση και γρήγορη έκδοση τιμολογίων όλο το 24ωρο από ανειδίκευτο προσωπικό, σε επιχειρήσεις, φορτηγά, ταξί.

Εντατική Λιανική Πώληση στο market του πρατηρίου με έλεγχο αποθήκης.
ΛΥΣΗ:



POS PC με οθόνη αφής 15" για εύκολη καταχώρηση βασικών προϊόντων

Barcode scanner για γρήγορη αναζήτηση ειδών

Laser εκτυπωτής A5 για οικονομική έκδοση τιμολογίων

ΕΑΦΔΣΣ για σήμανση παραστατικών

Πρόγραμμα MyMANAGER POS
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ

ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ




MyMANAGER POS
1.915€

MyMANAGER POS

-- Suttle POS PC Atom N270
-- TFT Touch LCD
-- 2GB RAM
-- 160G HDD
-- ΕΑΦΔΣΣ RBS-100NET
-- Thermal Printer Epson T070
-- Metrologic Barcode Scanner
-- Εκπαίδευση 4 ώρες

+ ΔΩΡΟ

 1ο έτος σύμβαση υποστήριξης και αναβαθμίσεις

Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ
ΜΑΪΟ & ΙΟΥΝΙΟ !

 

 
FOLLOW US :

Qualisys YouTube Channel

Qualisys Facebook Page

Qualisys LinkedIn Page

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ QUALISYS SOFTWARE

 
Live Chat