eTIME

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας ΕΡΓΑΝΗ – Ολοκληρωμένο σύστημα Ωρομέτρησης Προσωπικού και Ελέγχου Πρόσβασης

Τι είναι το eTIME;

Το eTIME είναι ένα εύχρηστο, οικονομικό και ευέλικτο λογισμικό για την λειτουργία της ψηφιακής κάρτας εργασίας. Λειτουργεί μέσω internet, δεν απαιτεί περίπλοκες εγκαταστάσεις, και έχει την δυνατότητα άμεσης διασύνδεσης με το Πληροφοριακό Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, για την καταγραφή του πραγματικού χρόνου εργασίας του ωραρίου των εργαζομένων. Μπορεί να καταγράψει την παρουσία των εργαζομένων με χρήση tablet, κινητού Android & iPhone, ή ηλεκτρονικού τερματικού ωρομέτρησης.

Βασικές Λειτουργίες

eTIME - Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας και Ωρομέτρηση Προσωπικού
  • Απεριόριστος αριθμός εργαζομένων, διαφορετικά ΑΦΜ και παραρτημάτων
  • Διαχείριση εργαζομένων ανά τμήμα με πλήρη στοιχεία εργαζομένου
  • Ορισμός σταθερών, κυλιόμενων και επαναλαμβανόμενων ωραρίων, αργιών, και overnight
  • Αυτόματη δημιουργία οργάνωσης χρόνου εργασίας και διαβίβαση στον ΕΓΑΝΗ ΙΙ
  • Επεξεργασία ημερολογίων προγραμμάτων ανά εργαζόμενο και απολογιστική δήλωση
  • Παρουσιολόγιο με χρήση tablet, κινητού Android & iPhone
  • On-line σύνδεση με ρολόϊ παρουσίας προσωπικού και σύνδεση υποκαταστημάτων
  • Πλήρη διασύνδεση με ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
  • Εισαγωγή στοιχείων εργαζομένων, ωραρίων από ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
  • Άμεση ενημέρωση και ανταλλαγή πληροφοριών με λογιστή
  • Υπηρεσία στο CLOUD με ασφάλεια πληροφοριών και κρυπτογράφηση δεδομένων
  • Εκτυπώσεις, αναφορές με συγκεντρωτικά στοιχεία εργασίας

Το eTIME παράγει πλήθος εκτυπώσεων και αναφορών, προκειμένου να βοηθήσει στην απεικόνιση των παρουσιών των εργαζομένων, στον εντοπισμό της επαναλαμβανόμενης εργασίας, και στην εξαγωγή στοιχείων για την έκδοση μισθοδοσίας.

Πρόσθετες Λειτουργίες

Ενημέρωση βαρδιών ανά εργαζόμενο, συνολικά, εισαγωγή από Excel
Μεταφορά δεδομένων από άλλες εφαρμογές
Δυνατότητα επέκτασης και ελέγχου πρόσβασης με οδήγηση αυτομάτων θυρών

Στοιχεία Εργαζομένων

Το eTIME παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την διαχείριση των εργαζομένων με γενικά στοιχεία, στοιχεία πρόσληψης και ΟΑΕΔ, στοιχεία επικοινωνίας, επιλογή σταθερού ή μεταβαλλόμενου ωραρίου, ωραρίου overnight (με έναρξη την μια ημέρα και λήξη στην επόμενη), ημέρες εργασίαςπαρακολούθηση αδειών. Παράγει αναφορές που δίνουν την πλήρη εικόνα του κάθε εργαζομένου και επιταχύνουν τις μισθολογικές διαδικασίες.

Επίσης επιτρέπει την άμεση εκτύπωση της ψηφιακής κάρτας εργασίας σε κοινό εκτυπωτή ή εκτυπωτή κάρτας, χωρίς την απαίτηση σύνδεσης με τους κωδικούς του εργαζόμενου.

Παρουσιολόγιο

Για την υλοποίηση του παρουσιολογίου παρέχεται η δυνατότητα λειτουργίας σε tablet, κινητό τηλέφωνο Android ή iPhone, είτε τερματικό ωρομέτρησης, χωρίς την απαίτηση περίπλοκών εγκαταστάσεων. Κατά την καταχώρηση της ψηφιακής κάρτας εργασίας από τον εργαζόμενο καταχωρείται αυτόματα η ώρα εισόδου ή εξόδου, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν καταχωρήσεις και για ενδιάμεσες κινήσεις διαλλειμάτων κατά την διάρκεια του ωραρίου. Το πρόγραμμα υπολογίζει αυτόματα την διάρκεια εργασίας, απουσίες, καθυστερήσεις ή υπερωρίες και διαλλείματα, συγκεντρωτικά ή αναλυτικά για κάθε εργαζόμενο.

Τα στοιχεία είναι άμεσα διαθέσιμα και στο λογιστήριο της επιχείρησης για ταχύτερη και πιο ασφαλή έκδοση της μισθοδοσίας.

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ

Το eTIME έχει εναρμονιστεί πλήρως με τις απαιτήσεις της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ και διαβιβάζει αυτόματα τα απαραίτητα στοιχεία έναρξης και λήξης εργασίας, ωραρίου και απολογιστικής δήλωσης για κάθε εργαζόμενο.

Το eTIME επικοινωνεί με το οποιοδήποτε σύστημα μισθοδοσίας λειτουργεί η επιχείρηση

Ημερολόγιο, Αργίες

Διαχειρίζεται ημερολόγιο με δυνατότητα καταχώρησης ετήσιων σταθερών και κινητών αργιών, ώστε να μην συμπεριλαμβάνονται στις εργάσιμες ημέρες, ενώ υποστηρίζονται και τοπικές αργίες και εορτές ανά υποκατάστημα.

Υποστήριξη Πολλαπλών ΑΦΜ & Παραρτημάτων

Το eTIME είναι το μόνο λογισμικό που επιτρέπει ταυτόχρονη λειτουργία για πολλαπλά ΑΦΜ και on-line διασύνδεση υποκαταστημάτων ή απομακρυσμένων γραφείων με διαφορετική συσκευή παρουσιολογίου ανά σημείο.

Τα στοιχεία που καταχωρούνται στα τερματικά παρουσίας προσωπικού, αντλούνται μέσω Internet από το λογισμικό, το οποίο φροντίζει για την καταγραφή της παρουσίας, την σωστή μεταφορά των δεδομένων και την καταχώρηση τους στο αρχείο κινήσεων, και την διαβίβαση στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ στον προκαθορισμένο χρόνο.

To eTIME παρέχει ασφάλεια δεδομένων! Τα δεδομένα αποθηκεύονται κρυπτογραφημένα με ασφάλεια σε βάση δεδομένων SQL για 10 έτη

Πως γίνεται η καταχώρηση της παρουσίας του εργαζόμενου;

Οι εργαζόμενοι κάθε φορά που εισέρχονται ή εξέρχονται από το χώρο εργασίας «σκανάρουν» την ψηφιακή κάρτα εργασίας τους στον ανάγνωση.

Με τον τρόπο αυτό καταγράφεται στο πρόγραμμα:

  1. Το ΑΦΜ του εργαζομένου
  2. Η ημερομηνία και η ώρα που έγινε η κίνηση
  3. Ο χαρακτηρισμός της κίνησης ως είσοδος, έξοδος ή διάλλειμα
  4. Η διαβίβαση της κίνησης στην ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ

Το eTIME αναγνωρίζει αυτόματα:

  • Πολλαπλά χτυπήματα της κάρτας στο ίδιο λεπτό, αποφεύγοντας τα λάθη δήλωσης
  • Χτυπήματα της κάρτας εκτός ωραρίου, ώστε να σταλθεί κατάλληλο μήνυμα στον υπεύθυνο
  • Καθυστέρηση χτυπήματος από εργαζόμενο, ώστε να σταλθεί μήνυμα στον εργαζόμενο
  • Δήλωση εργασία σε αργία/ρεπό ώστε να σταλθεί μήνυμα στον εργαζόμενο