MyMANAGER SaaS SaaS...
ΣΥΜΦΕΡΕΙ!! ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ INTERNET
Το MyMANAGER SaaS αποτελεί την συνδρομητική
υπηρεσία του λογισμικού εμπορικής διαχείρισης MyMANAGER
ΕΜΠΟΡΙΚΟ της QUALISYS SOFTWARE. Ανήκει στη σύγχρονη γενιά εφαρμογών εμπορικής διαχείρισης
με πρόσβαση από οπουδήποτε και αν βρίσκεστε, αρκεί να υπάρχει σύνδεση στο internet! Καλύπτει πλήρως τις
ανάγκες μηχανογράφησης κάθε επιχείρησης, με χαμηλό κόστος!
Είναι κατάλληλο για την διαχείριση και καταχώρηση των οικονομικών συναλλαγών όλων των επιχειρήσεων με εμπορική
δραστηριότητα και των εταιρειών παροχής υπηρεσιών, ενώ παράλληλα συνδυάζεται με την λύση CRM που παρέχουμε.
SaaS - Λογισμικό ως υπηρεσία "Software as aService", είναι
η σύγχρονη προσέγγιση στο χώρο της διάθεσης εφαρμογών πληροφορικής, που βασίζεται στη λογική της υπενοικίασης
λογισμικού από έναν πάροχο υπηρεσιών, αντί της αγοράς άδειας χρήσης.
Cloud Computing, είναι η διάθεση εφαρμογών στο «σύννεφο», μέσω των υποδομών
των παρόχων internet. Η υιοθέτηση αυτού του μοντέλου μειώνει το κόστος εξοπλισμού (hardware) και λογισμικού
(software) που απαιτεί η μηχανογράφηση κάθε εταιρείας.
Εύκολη και ασφαλής πρόσβαση στο λογισμικό με μια απλή σύνδεση Internet. Κάθε φορά που το χρειάζεστε, όπου και αν βρίσκεστε από όποιονδήποτε υπολογιστή! Πιστοποιημένες διαδικασίες ασφαλείας με ιδιαίτερη βάση δεδομένων για κάθε πελάτη (ταυτοποίηση χρηστών,
κρυπτογράφηση δεδομένων, κ.λ.π).
Σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό και απομακρυσμένη τιμολόγηση.
Υποστήριξη υποκαταστημάτων χωρίς ανάγκη κεντρικών υποδομών (server).
Οι εφαρμογές MyMANAGER SaaS, φιλοξενούνται στο data center της Rackspace.
Περισσότερες πληροφορίες για το λογισμικό εμπορικής διαχείρισης MyMANAGER
ΕΜΠΟΡΙΚΟ!
Με την έναρξη του πρώτου εξειδικευμένου εργαστηρίου THE FIXERS (επισκευή smartphones, service laptop, tablet, pcs, MacBook, iPod), στην περιοχή της Νέας Ερυθραίας, η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη.
Εγκαταστάθηκε το λογισμικό MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ SaaS στο CLOUD, με 3 θέσεις εργασίας ανά κατάστημα - για την μηχανογράφηση, την διαχείριση των δελτίων παραλαβής, των παραστατικών πωλήσεων χονδρικής - λιανικής και τον έλεγχο της αποθήκης ειδών. Η Qualisys
Software, με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει στον χώρο της πληροφορικής, υλοποίησε για τα εξειδικευμένα εργαστήρια THE FIXERSπλατφόρμα
παρακολούθησης των επισκευών (σε όλα τα στάδια).
"Η σύγχρονη λύση MyMANAGER στο CLOUD αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα επιλογής για την μηχανογράφηση των καταστημάτων μας, σε συνδυασμό με το εύχρηστο περιβάλλον εργασίας και την τεχνογνωσία της Qualisys, από την πρώτη κιόλας συνάντηση. Η υλοποίηση του web portal service σε διασύνδεση με το MyMANAGER, αναβάθμισε σημαντικά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης προς τους πελάτες, που είναι κύριο μέλημα μας,
αναφέρει ο κ. Ζηδιανάκης Δημήτρης, ιδιοκτήτης των καταστημάτων THE FIXERS".