Δείτε τί μπορεί να κάνει το SugarCRM για την επιχείρησή σας

Εκτύπωση
SugarCRM Social Media και συνδέσεις με χρήση του Internet!

Σύνδεση με συσκευή iPad, slate, laptop, android, smartphones, για να έχετε το πελατολόγιο και όλες τις πληροφορίες στα … χέρια σας. Ανάκτηση πληροφοριών μέσα από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, facebook, linked κ.α.

Είστε ο Διευθύνων Σύμβουλος μεγάλης επιχείρησης...
Δείτε το Video τί μπορεί να κάνει το SugarCRM για την επιχείρησή σας!

 

Δείτε τί μπορεί να κάνει το SugarCRM για την επιχείρησή σας!
 

Ο όρος CRM (Customer Relationship Management - Πελατοκεντρική Διαχείριση Σχέσεων) δηλώνει την μεθοδολογία που βοηθά στην επισήμανση και προσέλκυση των καταναλωτών, μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων (επιχείρηση – πελάτης). Οι εφαρμογές που υποστηρίζουν την «φιλοσοφία» CRM, συγκεντρώνουν και αποθηκεύουν δεδομένα πελατών, προμηθευτών, συνεργατών και υποστηρίζουν τους εργαζόμενους στην λειτουργία και υλοποίηση εσωτερικών διαδικασιών της επιχείρησης.

Οι λειτουργίες που υποστηρίζει ένα σύστημα CRM, είναι το marketing, οι πωλήσεις, η εξυπηρέτηση πελατών, η διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού και η λήψη σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων. Ρωτήστε οποιοδήποτε στέλεχος με προοδευτικό τρόπο σκέψης να σας πει ποιο είναι το πολυτιμότερο πράγμα που διαθέτει η επιχείρησή του. Η πιο συνηθισμένη απάντηση που θα λάβετε θα είναι κατά πάσα πιθανότητα: «οι πελάτες μας».

CRM Marketing, Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών !

Σκεφτείτε το παρακάτω, που αποδεικνύει την αξία που μπορεί να προσφέρει σε μία επιχείρηση ένα σύστημα CRM που καλύπτει ολόκληρο τον οργανισμό.

Είστε ο Διευθύνων Σύμβουλος μεγάλης επιχείρησης... 

αργά το απόγευμα λαμβάνετε ένα τηλεφώνημα από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο μιας εταιρίας που ανήκει στους 10 καλύτερους πελάτες σας. Είναι έξω φρενών γιατί θεωρεί ότι η ομάδα υποστήριξης της επιχείρησής σας δεν ανταποκρίθηκε σωστά στο πρόβλημα που υπήρξε με ένα προϊόν που πρόσφατα πουλήσατε στην εταιρία της.

Όσο εκείνη μιλά, ψάχνετε στο βάθος του μυαλού σας να θυμηθείτε τα προϊόντα που αγοράζει η εταιρία της από εσάς, καθώς και ποιος, από την επιχείρησή σας, ασχολείται με το πρόβλημα (αν ασχολείται κάποιος). Είστε χαμένος από χέρι. Αν τη ρωτήσετε ποιο είναι το προϊόν με το πρόβλημα, εκείνη θα έχει την εντύπωση ότι η εταιρία της δεν είναι αρκετά σημαντική για εσάς, ώστε να θυμάστε τι έχουν αγοράσει. Αν της πείτε ότι θα βάλετε κάποιον να ασχοληθεί άμεσα, θα νομίσει ότι η επιχείρησή σας αντιδρά μόνο την τελευταία στιγμή και δεν είναι σωστά οργανωμένη.

Η εμπιστοσύνη της στην ικανότητά σας να την εξυπηρετήσετε στο μέλλον, θα χαθεί. Ό,τι κι αν διαλέξετε να κάνετε, το μόνο που πετυχαίνετε είναι να σκάβετε όλο και βαθύτερο λάκκο, αφού εκείνη νιώθει πια ότι δεν εκτιμάτε την εταιρία της, εκτός από τη δυσαρέσκειά της για τα προϊόντα σας. Της λέτε ότι ένας τεχνικός υποστήριξης θα τους καλέσει την επομένη πρωί πρωί, κλείνετε το τηλέφωνο και στέλνετε ένα «άσχημο» email στον Υπεύθυνο Υποστήριξης της εταιρίας σας.

Αν η επιχείρησή σας είχε ένα σύστημα Ολοκληρωμένης Πελατοκεντρικής Διαχείρισης CRM….

μπροστά στον υπολογιστή σας, προβάλετε γρήγορα τις πληροφορίες που αφορούν την εταιρία της. Σε μία οθόνη έχετε άμεση πρόσβαση σε όλο το ιστορικό της εταιρίας της με την επιχείρηση σας. Στην σελίδα υποστήριξης, βλέπετε όλα τα ανοιχτά θέματα (τεχνικής υποστήριξης) για τη συγκεκριμένη εταιρία. Επιλέγετε το προϊόν που έχει το συγκεκριμένο πρόβλημα και μπορείτε αμέσως να την ενημερώσετε για την πορεία την επίλυσης του θέματος.

Εκείνη εντυπωσιάζεται που έχετε τόσο γρήγορα διαθέσιμη τέτοια λεπτομερή πληροφόρηση και μένει ικανοποιημένη γιατί κάνετε ό,τι μπορείτε για να λύσετε το πρόβλημά της. Πριν κλείσετε, ελέγχετε γρήγορα άλλες πληροφορίες που την αφορούν και βλέπετε ότι ένας καινούριος πωλητής προσπαθεί να της πουλήσει το νέο σας προϊόν. Προωθείτε αμέσως το προϊόν αυτό και της προσφέρετε μια έκπτωση 15% για να επανορθώσετε για το πρόβλημα που προέκυψε. Η Διευθύνουσα Σύμβουλος, σας λέει ότι θα σκεφτεί την προσφορά σας, σας ευχαριστεί για την άμεση απάντηση και κλείνει το τηλέφωνο, πεπεισμένη ότι όλοι στην επιχείρησή σας συνεργάζονται άψογα με την εταιρία της. Νιώθει ότι θεωρείτε πολύτιμη τη συνεργασία με την εταιρία της.

Μετά το τέλος του τηλεφωνήματος, συμπληρώνετε τα νέα δεδομένα στο CRM, στην ευκαιρία για πώληση, εξασφαλίζοντας ότι ο πωλητής θα προσφέρει στην εταιρία αυτή την «ειδική προσφορά Διευθύνοντος Συμβούλου». Σημειώνετε επίσης στη σχετική εγγραφή υποστήριξης να λάβετε μια αυτόματη υπενθύμιση, ώστε να της ξανατηλεφωνήσετε όταν το πρόβλημα θα έχει επιλυθεί.

Η QUALISYS SOFTWARE είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της SugarCRM στην Ελλάδα και στην Κύπρο!

SugarCRM ΣΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ

Δείτε τί μπορεί να κάνει το SugarCRM!

SugarCRM Social Media και συνδέσεις με χρήση του Internet!

Σύνδεση με συσκευή iPad, slate, laptop, android για να έχετε το πελατολόγιο και όλες τις πληροφορίες στα … χέρια σας.

Σύνδεση και λειτουργία του λογισμικού με οποιαδήποτε συσκευή κινητού τηλεφώνου smartphone, για αυτόματη καταχώρηση του τηλεφωνικού καταλόγου, ενημέρωση των ραντεβού, των προγραμματισμένων κλήσεων και υποχρεώσεων.

Ανάκτηση πληροφοριών μέσα από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, facebook, linked κ.α.

Διασύνδεση με το τηλεφωνικό σας κέντρο.


 
                           FOLLOW US :

Qualisys YouTube Channel

Qualisys Facebook Page

Qualisys LinkedIn Page

QUALISYS SOFTWARE

Τηλ. 210 7647305 Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε
 
Live Chat