Σύστημα Ωρομέτρησης Προσωπικού!

Εκτύπωση
Για κάθε σύγχρονη επιχείρηση η υπόθεση της καταγραφής των παρουσιών και των απουσιών του κάθε εργαζόμενου, είναι εξαιρετικά σημαντική και επιβάλλεται από την εργατική νομοθεσία.

Η ωρομέτρηση προσωπικού απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό με ωράριο ανελαστικό, για παράδειγμα βιοτεχνίες, βιομηχανίες, πολυκαταστήματα, super markets, ξενοδοχεία, τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες και άλλα.

Προκειμένου να υλοποιηθεί ένα Σύστημα Ωρομέτρησης Προσωπικού υπάρχουν οι εξής εναλλακτικοί τρόποι.

  • ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΟΥΣΙΩΝ
    Ο εργαζόμενος  ή ο υπεύθυνος προσωπικού, καταγράφει την ώρα εισόδου και εξόδου κάθε εργαζόμενου.
  • ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΡΟΛΟΙ
    Ο εργαζόμενος <<χτυπάει>> την χάρτινη κάρτα του κατά την είσοδο και έξοδο του.
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
    Ο εργαζόμενος <<περνάει>> την κάρτα του (μαγνητική, barcode, προσέγγισης) κατά την είσοδο και την έξοδο από τον χώρο εργασίας.
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟ ΩΡΟΜΕΤΡΗΣΗΣ
    Είναι το ίδιο με τον ηλεκτρονικό αναγνώστη, μόνο που παρέχει αυτόνομη λειτουργία.

Τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα σύγχρονο Σύστημα Ωρομέτρησης!

  • Να καταγράφει την είσοδο και έξοδο των εργαζομένων, αλλά και ενδιάμεσες κινήσεις και απουσίες, άμεσα, γρήγορα και αξιόπιστα. Να υπολογίζει αυτόματα το σύνολο των ωρών εργασίας κάθε εργαζόμενου και να κατανέμει σε ώρες κανονικής εργασίας, υπερωρίας νυχτερινής εργασίας και εργασίας σε αργία.
  • Να αξιοποιεί ηλεκτρονική κάρτα (μαγνητική, ή κάρτα προσέγγισης). Να παρέχει αυτόνομο τερματικό ωρομέτρησης το οποίο μπορεί να καταγράψει πλήθος δεδομένων στην μνήμη του.
  • Να επιτρέπει τη διασύνδεση όλων των γραφείων και υποκαταστημάτων της εταιρείας, με χρήση του Internet ή άλλων τηλεφωνικών γραμμών, προκειμένου για την έγκαιρη μεταφορά των δεδομένων στο κεντρικό σύστημα. Να παρέχει ασφάλεια στην μεταφορά δεδομένων και να συντηρεί ιστορικά δεδομένα τουλάχιστον 2 ετών.
  • Επίσης να μην απαιτεί μόνιμη σύνδεση ή δέσμευση του ηλεκτρονικού υπολογιστή, προκειμένου να γίνεται η καταγραφή των παρουσιών των εργαζομένων.
  • Τέλος, πρέπει να εξάγει όλες τις απαραίτητες αναφορές τόσο για τη διοίκηση όσο και για το λογιστήριο και φυσικά να είναι εύχρηστο ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί άμεσα από όλους τους χειριστές.
 
Live Chat