Τί εννοούμε ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ υποστήριξη!

Εκτύπωση
Με την εξέλιξη της σημερινής τεχνολογίας και την χρήση του Internet, μπορούμε με την απομακρυσμένη σύνδεση, να βλέπουμε την οθόνη του υπολογιστή που μας έχει "καλέσει", να χειριζόμαστε το πληκτρολόγιο και το ποντίκι του.

Με τον τρόπο αυτό, μπορούμε να βοηθήσουμε στην επίλυση των περισσοτέρων προβλημάτων, που σχετίζονται με τους υπολογιστές (hardware), αλλά κυρίως των προϊόντων λογισμικού (software).

Μπορούμε επίσης, να εκτελέσουμε μια εξ' αποστάσεως παρουσίαση ενός προϊόντος λογισμικού, ενός φύλλου εργασίας, μιας παρουσίασης. Αυτός ο τρόπος βοήθειας χρησιμοποιείται σήμερα αρκετά, από διάφορες εταιρίες, δεδομένου ότι επιτρέπει την πιο αποτελεσματική μέθοδο υποστήριξης και μείωση του κόστους.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ;

Για να μπορέσει να γίνει η λειτουργία σύνδεσης της απομακρυσμένης υποστήριξης θα πρέπει:

  • Να υπάρχει σύνδεση στο Internet.
  • Να υπάρχει αντίστοιχο πρόγραμμα απομακρυσμένης σύνδεσης, εγκατεστημένο στον υπολογιστή.
    Οι υπολογιστές που θα συνδεθούν, θα πρέπει να έχουν το ίδιο πρόγραμμα απομακρυσμένης σύνδεσης.
  • Να δώσετε την σχετική άδεια πρόσβασης (ειδικός κωδικός) στον υπολογιστή που θα  “καλέσει” για απομακρυσμένη σύνδεση. Συνήθως ο κωδικός δημιουργείται από εσάς, ενώ μπορεί να μεταβάλλεται κάθε φορά.

Η σύνδεση ολοκληρώνεται σε λίγα λεπτά και παρέχει ασφάλεια.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Άμεση και ουσιαστική παρουσίαση, εγκατάσταση, εκπαίδευση.
  • Άμεση τεχνική υποστήριξη και εγκατάσταση εξοπλισμού.
  • Μείωση κόστους, εξοικονόμηση χρόνου, εφόσον δεν υπάρχουν μετακινήσεις στον χώρο σας.
  • Ασφάλεια δεδομένων, εφόσον κατά την αποσύνδεση δεν μπορεί να υπάρξει πρόσβαση στον υπολογιστή σας.

Στην QUALISYS SOFTWARE χρησιμοποιούμε την απομακρυσμένη σύνδεση, για την παροχή υποστήριξης και εκπαίδευσης των προϊόντων λογισμικού.
 
Live Chat