MyMANAGER CLUB

Εξειδικευμένο πρόγραμμα διαχείρισης για Γυμναστήρια, Κέντρα Αισθητικής και Αδυνατίσματος, Αθλητικά Κέντρα, Club Μελών, Spa, Yoga Studio, Personal Training

Τι είναι το MyMANAGER CLUB;

Το MyMANAGER CLUB αποτελεί το πλέον εξειδικευμένο και ολοκληρωμένο λογισμικό διαχείρισης συνδρομών και συμβολαίων με πολλαπλά μέλη, και καλύπτει πλήρως τις ανάγκες επιχειρήσεων όπως γυμναστήρια, spa, yoga training, αθλητικά κέντρα και πολυχώρους.

Βασικές Λειτουργίες

MyMANAGER CLUB - Λογισμικό διαχείρισης εσόδων-εξόδων, μελών και συνδρομών
  • Διαχείριση συνδρομών, συμβολαίων πελατών και πακέτων προσφορών
  • Εύκολες και δυναμικές αναζητήσεις δεδομένων
  • Πλήρης οικονομική παρακολούθηση
  • Προγραμματισμός εισπράξεων
  • Ημερολόγιο και διαχείριση των ραντεβού
  • Στατιστική παρακολούθηση ετήσιου τζίρου της επιχείρησης
  • On-line σύνδεση των υποκαταστημάτων και των απομακρυσμένων σταθμών εργασίας
  • Ασφαλής διαβίβαση των παραστατικών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση με πάροχο, σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό ΦΗΜΑΣ, ταμειακή μηχανή, μέσα πληρωμών EFT-POS
  • Μαζική αποστολή μηνυμάτων SMS στο υφιστάμενο πελατολόγιο, μέσα από την εφαρμογή MyMANAGER CLUB
  • Λειτουργία στο CLOUD με χρήση του Internet
  • Εκτύπωση εταιρικού λογότυπου και σφραγίδας σε αποδείξεις και συμβόλαια
ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
Πλάνο πληρότητας τμημάτων
Έλεγχος προσέλευσης με κάρτα RFID ή Barcode
Πωλητές και προμήθειες πωλήσεων
Παρουσίαση πληροφοριών του πελάτη σε οθόνη αφής
Σωματομετρική παρακολούθηση πελατών
Προγράμματα ασκήσεων
Μεταφορά δεδομένων από άλλες εφαρμογές

Αναλυτικές Λειτουργίες

Το MyMANAGER CLUB παρέχει ολοκληρωμένες και ευέλικτες λειτουργίες για την καταγραφή των πελατών, με πληθώρα στοιχείων (πακέτα συνδρομών, συμβόλαια και παροχές, εκπτώσεις, προγραμματισμό ραντεβού, παρουσιολόγιο). Επίσης παρέχει οικονομική διαχείριση, προγραμματισμό πληρωμών – εισπράξεων διαχείριση πωλητών και στατιστική παρακολούθηση. Διαχειρίζεται την έκδοση αποδείξεων και παραστατικών είσπραξης των συνδρομών, υπενθυμίζει για την λήξη των παροχών σε πελάτες, ανανεώνει αυτόματα επαναλαμβανόμενες υπηρεσίες και παρέχει όλα όσα χρειάζεται η γραμματεία ενός αθλητικού κέντρου για την εύρυθμη λειτουργία. Επιτρέπει την προσαρμογή και παραμετροποίησης στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της επιχείρησης σας.

Συνοπτική Καρτέλα Πελάτη

Στην καρτέλα των πελατών εμφανίζονται τα προσωπικά τους στοιχεία, οι οικονομικές τους κινήσεις, οι αθλητικές τους δραστηριότητες, τα σωματομετρικά τους στοιχεία. Παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα άμεσης εκτύπωσης και δημιουργίας αναφορών.

Διαχείριση Συμβολαίων

Το MyMANAGER CLUB ενσωματώνει εύχρηστες διαδικασίες για την διαχείριση των συμβολαίων και των παροχών. Οι υπηρεσίες που παρέχονται προς τους πελάτες μπορούν να υλοποιηθούν ως μεμονωμένες επισκέψεις, πακέτα συνδρομών, ή και συμβόλαια για συγκεκριμένες περιόδους (3μηνα, 6μηνα, ετήσια) ή επισκέψεις.

Πωλήσεις Υπηρεσιών

Στην διαχείριση των πωλήσεων επιτρέπεται η εύκολη καταγραφή των συμβολαίων και παροχών ανά πελάτη με δυνατότητα
έκδοσης αποδείξεων. Επίσης, υποστηρίζεται η διαχείριση cafe με δυνατότητα πώλησης προϊόντων, λιανικής πώλησης και διαχείριση αποθήκης ειδών. Δημιουργεί πληθώρα στατιστικών αναφορών βάσει πωλήσεων ανά θέση εργασίας, πωλητή ή και συνολικά.

Προγραμματισμός Ραντεβού & Παρουσιολόγιο

Ο προγραμματισμός των ραντεβού των πελατών γίνεται με εύχρηστο τρόπο από την γραμματεία, ενώ παρέχεται η δυνατότητα σύνδεσης με πλατφόρμες web scheduler. Για την άμεση καταγραφή της εισόδου των πελατών, η εφαρμογή μπορεί να συνδεθεί με τερματικό ανάγνωσης κάρτας RFID ή barcode. Μετά την αναγνώριση του πελάτη, μπορούν να εμφανιστούν τα ραντεβού και οι ενημερώσεις του. Χρησιμοποιώντας οθόνη αφής (Touch Screen), ο πελάτης μπορεί να επιλέξει κάποια από τις διαθέσιμες υπηρεσίες.

Στο ημερολόγιο, καταγράφονται τα ραντεβού, οι σημειώσεις καθώς επίσης προγραμματίζονται και οι δραστηριότητες των πελατών.

Σωματομετρικά & Ασκήσεις

Το MyMANAGER CLUB παρέχει εξειδικευμένες λειτουργίες παρακολούθησης προόδου των πελατών με σωματομετρικά στοιχεία (ύψος, βάρος) και προγράμματα ασκήσεων.

Το πρόγραμμα MyMANAGER CLUB ενημερώνεται συνεχώς για όλες τις αλλαγές της Φορολογικής Νομοθεσίας και υποστηρίζει on-line τη διαβίβαση στοιχείων και φορολογικών παραστατικών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ 

MyMANAGER Ηλεκτρονική Τιμολόγηση – Διαβίβαση myDATA

Το πρόγραμμα MyMANAGER CLUB έχει εναρμονιστεί με τις νέες διατάξεις του Υπ.Οικονομικών για την διαβίβαση στοιχείων φορολογικών παραστατικών στην ΑΑΔΕ και υποστηρίζει:

  • Ασφαλής on-line διαβίβαση στην ΑΑΔΕ
  • Αυτοματοποιημένη διαβίβαση συνόψεων & χαρακτηρισμών
  • Εύκολη διασύνδεση με λογιστήριο
  • Λήψη και αποθήκευση M.AΡ.K. 
  • Έλεγχοι εγκυρότητας δεδομένων
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση και αποστολή email των παραστατικών