MyMANAGER TAMEIO

Το απλό και εύχρηστο πρόγραμμα διαχείρισης Ταμείου και Εσόδων – Εξόδων

Τι είναι το MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ;

Η διαχείριση του ταμείου και η καταγραφή και παρακολούθηση εσόδων-εξόδων είναι μια χρονοβόρα διαδικασία για κάθε εταιρεία. Το MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ αποτελεί μια σύγχρονη εφαρμογή για τη διαχείριση των εσόδων-εξόδων και του ταμείου, για την καλύτερη οργάνωση των οικονομικών μιας επιχείρησης.

Βασικές Λειτουργίες

MyMANAGER TAMEIO - Διαχείριση Ταμείου και έσοδα-έξοδα
  • Διαχείριση πελατών/προμηθευτών
  • Διαχείριση εσόδων-εξόδων, ταμείου
  • Διαχείριση τραπεζικών λογαριασμών
  • Διαχείριση ημερολογίου πληρωμών/εισπράξεων
  • Ληξιάριο και ιστορικό κατάστασης επιταγών (εξοφλημένη, ανά δικαιούχο, σύνολα)
  • Προσωποποίηση και έκδοση αποδείξεων με εκτύπωση λογότυπου και σφραγίδας της εταιρείας
  • Έκδοση επιταγών για όλες τις Ελληνικές Τράπεζες

Το MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ υποστηρίζει την πλήρη (εξωλογιστική) καταγραφή των οικονομικών κινήσεων της επιχείρησης ή του ιδιώτη με αναλυτικές εκτυπώσεις μέσω των προγραμμάτων Word, Excel.

Επιτρέπει την προσθήκη συνημμένων αρχείων σε κάθε φόρμα (π.χ. συνοδευτικά παραστατικά, συμβόλαια, συμβάσεις, κ.α.) με απλό drag and drop, για να έχετε την πλήρη εικόνα των συναλλαγών σας.

Ισχυρά Χαρακτηριστικά για την Οικονομική Διαχείριση σας

Εμφανίζει ανά πάσα στιγμή την πλήρη εικόνα των ταμειακών κινήσεων, των υπολοίπων μετρητών, τραπεζών, καρτών, αξιογράφων κλπ.

Υποστηρίζει την κατηγοριοποίηση των εσόδων-εξόδων για ευκολία στους υπολογισμούς. Παρέχει εύχρηστο και γρήγορο περιβάλλον για καταχώρηση και ευελιξία στην τροποποίηση των εγγραφών. Υποστηρίζει πολλαπλές αναζητήσεις με σύνθετα κριτήρια και εμφάνιση των αποτελεσμάτων με ευπαρουσίαστα γραφήματα. Παράγει στατιστικά και αναφορές σε διάφορες περιόδους (μηνιαία, τρίμηνα, έτους κ.α) ή και παραμετρικά.

Το MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ είναι απλό και απαιτεί πολύ μικρό χρόνο εκμάθησης.