-
MyMANAGER Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Το Υπουργείο Οικονομικών και η ΑΑΔΕ, έχουν δηλώσει πως στόχος τους είναι να γίνει υποχρεωτική η τήρηση βιβλίων ηλεκτρονικά και να εφαρμοστεί η ηλεκτρονική τιμολόγηση σε όλες τις συναλλαγές από 01/01/2020, σταδιακά. Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του μέτρου της ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων, έχει δρομολογηθεί με στόχο το 2020 να λειτουργεί πλήρως η εφαρμογή του. Το MyMANAGER…
-
Την ωρομέτρηση eTIME επέλεξε το LIOSTASI ΙΟΣ HOTEL & SUITES
Το LIOSTASI IOS HOTEL & SUITES, είναι επίτιμο μέλος των Small Luxury Hotels of the World. Το πολυτελές εστιατόριο Grandma’s στο Liostasi, καλεί τους επισκέπτες να απολαύσουν gourmet δημιουργίες και τοπικές συνταγές από την ελληνική κουζίνα, με θέα το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου.
-
Η Coffee and More επέλεξε την εμπορική διαχείριση MyMANAGER στο CLOUD
Η εταιρεία Coffee and More, δραστηριοποιείται στον χώρο του Χονδρικού Εμπορίου Καφέ και συναφών Ειδών. Η συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες των προϊόντων Καφέ & Ροφημάτων και η Υπηρεσία της άμεσης κάλυψης των αναγκών του επαγγελματία καφεστίασης, συνθέτουν την επιτυχία της επιχείρησης.
-
MyMANAGER Διασύνδεση με e-Shop
Το πρόγραμμα MyMANAGER ανήκει στη σύγχρονη γενιά εφαρμογών εμπορικής διαχείρισης. Η Qualisys Software, έχει προχωρήσει στη διασύνδεση του MyMANAGER με γνωστές εφαρμογές ηλεκτρονικών καταστημάτων e-Shοp. Συνδέεται με όλα τα e-Shop που διαθέτουν Web Services: Magentο, OpenCart, Prestashοp, CS-cart κ.α.
-
Το MyMANAGER επέλεξε το Πανελλαδικό Σωματείο Εργαζομένων Στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης
Το Πανελλαδικό Σωματείο Εργαζομένων Στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης (πρώην ΚΑΡΦΟΥΡ-ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, DIA) χρησιμοποιεί πλέον το πρόγραμμα MyMANAGER.
-
Case Study MyMAΝAGER: BOOKFEST P.C
Η Qualisys Software εγκατέστησε το λογισμικό MyMANAGER στην εταιρεία διοργάνωσης παζαριών βιβλίου Bookfest PC, προσφέρωντας ολοκληρωμένη λύση για την διαχείριση αποθήκης με barcode, την γρήγορη έκδοση αποδείξεων και τιμολογίων, την online ενημέρωση του αποθέματος, αλλά και ευκολία στην χρήση. Η Bookfest PC διοργανώνει παζάρια βιβλίου με περισσότερους από 25.000 τίτλους βιβλίων.
-
Η SmartGroup επέλεξε το MyMANAGER
Η SmartGroup, είναι μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της ασφάλειας και της αυτοματοποίησης κτιρίων και κατασκευής μηχανημάτων παροχής νερού και ρεύματος (pillars). Αντικείμενο, μα και φιλοσοφία της εταιρείας μας, είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας, αξιόπιστα προϊόντα και υπηρεσίες, με απόλυτο σεβασμό στην ανθρώπινη υπόσταση και στο περιβάλλον.
-
Το MyMANAGER μηχανογράφησε το κατάστημα Queen’s World
Το πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης MyMANAGER εγκαταστάθηκε στον πολυχώρο ομορφιάς Queen’s World στο Αιγάλεω, κατάστημα με προϊόντα μακιγιάζ, ολοκληρωμένες σειρές περιποίησης προσώπου, σώματος, μαλλιών καθώς και αρώματα, αιθέρια έλαια.
-
Η ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝ.Π.Ε., προτίμησε το ολοκληρωμένο σύστημα ωρομέτρησης eTIME, της Qualisys
Η ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ είναι κορυφαία Ασφαλιστική Επιχείρηση, με 40 χρόνια φερέγγυας παρουσίας στην ασφάλιση λεωφορείων. Αποτελεί έναν δυναμικά αναπτυσσόμενο οργανισμό, που συνεχώς εξελίσσεται, επενδύοντας συστηματικά στο ανθρώπινο δυναμικό του και στις νέες τεχνολογίες.
-
SugarCRM: Best CRM 2018!
Cupertino 5 Ιουλίου 2018 – Η εταιρεία SugarCRM, που δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν εξαιρετικές πελατειακές σχέσεις στην αγορά, με την πιο καινοτόμο, ευέλικτη και οικονομικά προσιτή λύση CRM, ανακοίνωσε ότι, το Sugar είναι για τέταρτη συνεχή χρονιά ο νικητής στα βραβεία Business Choice Award for Best CRM 2018!
