ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ!
Η
Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
ήταν πάντοτε πολύ σημαντική σε
όλα τα είδη επιχειρήσεων και
σίγουρα, δεν είναι μια
καινούργια έννοια ή αφηρημένη
αντίληψη. Όλες οι επιχειρήσεις
νιώθουν την ανάγκη να
διαφοροποιηθούν στα μάτια των
πελατών τους λόγω του
ανταγωνισμού, να προσφέρουν
υπηρεσίες οι οποίες θα είναι
αντάξιες των υποσχέσεων τους και να κτίσουν μια πολυετή
σχέση.
Σε κάποιες επιχειρήσεις, τα συστήματα
CRM αποτελούν απλά μία τεχνολογική λύση, η οποία παρέχει ένα περιβάλλον απεικόνισης, ενημέρωσης και αναζήτησης των επιχειρησιακών πληροφοριών.
Κάποιες επιχειρήσεις
ή οργανισμοί, τα συστήματα
CRM τα
αντιλαμβάνονται ως ένα απαραίτητο εργαλείο ειδικά σχεδιασμένο
*για την επικοινωνία της επιχείρησης με τους πελάτες,
*για τον υπεύθυνο
πωλήσεων και το τμήμα marketing,
*για την διαχείριση
του τηλεφωνικού κέντρου.
Εσείς σε ποια
κατηγορία εντάσσετε την
επιχείρηση σας;
Τί λέτε λοιπόν, να συνεχίσουμε την ανάλυση για την λύση
CRM;
"Συνέχεια από QUALINEWS Νοέμβριος 2011".
Τί πρέπει να γνωρίζετε πριν την αγορά ενός συστήματος CRM!?
Βήμα 3ο.
Αυτοματοποίηση του marketing! Δηλαδή;
Το marketing
πρέπει να αξιοποιεί πολλαπλές βάσεις δεδομένων προκειμένου να
ενημερώσει για την αξία των προϊόντων μιας επιχείρησης προς
διάφορα κανάλια και στόχους. Αξιοποιώντας ένα σύστημα
CRM απαιτείται ένας διαχειριστής, για να δημιουργήσει
μια σύνθετη σειρά κανόνων για την δράση των εσωτερικών πωλήσεων,
και του marketing με αυτόματο τρόπο (αποστολή e-mail, καμπάνιες,
διαφημιστικές εκστρατείες). Ένα σύστημα που μας παρέχει πλήθος
αυτοματισμών, και δυνατότητα δημιουργίας Workflows, μπορεί να
ενισχύσει περισσότερο την δράση του marketing, άρα και τον κύκλο
των πωλήσεων των επιχειρήσεων προς τους καταναλωτές.
Στοχευμένο marketing σε σχέση με υπάρχοντα στοιχεία, αυτοματοποιημένη δημιουργία προσφορών, αυτόματος τρόπος αποστολής emails, SMS, fax, ανταπόκριση των πελατών από κάθε εκστρατεία (campaign), προγραμματισμός και εκτέλεση τηλεφωνικών επικοινωνιών
> στοιχεία που συνθέτουν αύξηση των ευκαιριών πώλησης!
Βήμα 4ο.
Διασύνδεση με το τηλεφωνικό σας κέντρο!?!
Το CRM σύστημα, θα αποτελέσει την βασική πλατφόρμα διαχείρισης και αποθήκευσης πληροφοριών, σχετικών με τους δυνητικούς, υποψήφιους και υφιστάμενους πελάτες. Τέτοιες πληροφορίες παράγονται σε ετερογενή συστήματα, π.χ. email servers, ERP, τηλεφωνικό κέντρο. Το
SugarCRM διασυνδέεται άμεσα με τρίτα συστήματα.
Για παράδειγμα: αν συνδέσουμε το
Sugar
CRM με το τηλεφωνικό κέντρο
Asterisk, τότε όλες οι εισερχόμενες κλήσεις θα
ενεργοποιούν την κατάλληλη φόρμα στο CRM για την καταχώρηση των
πληροφοριών από τον πωλητή.
Βήμα 5ο.
Σκεφτήκατε το Budget που
πρέπει να διαθέσετε;
Είναι κατανοητό, ότι ένα κύριο ρόλο για την επιλογή του κατάλληλου συστήματος
CRM, ή οποιασδήποτε αγοράς, είναι τα χρήματα που μπορούμε να διαθέσουμε! Το
SugarCRM υποστηρίζοντας όλες τις μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, παρέχεται σε τρείς διαφορετικές εκδόσεις, οι οποίες μεταβάλλονται παράλληλα σε οικονομική κλίμακα και χαρακτηριστικά.

Το παραδοσιακό σύστημα CRM,
απαιτεί: |

Το σύγχρονο σύστημα
CLOUD
CRM απαιτεί: |
εγκατάσταση σε
server της
επιχείρησης σας, προϋποθέτει να υπάρχει ο
εξοπλισμός και σε περίπτωση
αγοράς >
να υπολογιστεί στα
έξοδα. |
σύνδεση στο
Internet.
Πρόσβαση κάθε φορά
που το χρειάζεστε,
από κάθε σημείο που
βρίσκεστε, από
οποιονδήποτε Η/Υ ή
φορητή συσκευή. |
η ίδια η επιχείρηση
είναι υπεύθυνη να
κρατάει back up
(αντίγραφα
ασφαλείας),
προϋποθέτει ότι
πρέπει να υπάρχει
τεχνικός υπολογιστών
> έξοδα.
αρχικό κόστος για το
λογισμικό συν μια
ετήσια σύμβαση
συντήρησης και
υποστήριξης
> έξοδα. |
εγκατάσταση
σε server
του προμηθευτή
> να υπολογιστεί
στα έσοδα.
back up (αντίγραφα
ασφαλείας), αυτόματα
από το data center
που φιλοξενεί τα
δεδομένα σας > έσοδα.
ετήσια
συνδρομή υπηρεσίας
συν υποστήριξη >
έξοδα. |
SugarCRM διασύνδεση και με VOIP Τηλεφωνικό Κέντρο!
Επωφεληθείτε από τις δυνατότητες της λύσης!


QUALISYS SOFTWARE Επίσημος αντιπρόσωπος της SugarCRM στην Ελλάδα και στην Κύπρο!
Επόμενο QUALINEWS Φεβρουάριος 2012
ΝΕΑ
ΤΗΣ QUALISYS SOFTWARE
Η QUALISYS SOFTWARE ανέλαβε την
μηχανογράφηση στην μεγάλη γιορτή «Εκποίηση-Παζάρι Βιβλίου 2012»
 |
Η QUALISYS SOFTWARE, ολοκλήρωσε με επιτυχία την εγκατάσταση του λογισμικού εντατικής λιανικής πώλησης
MyMANAGER POS, για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των
πελατών στα ταμεία, καθώς υπάρχει η δυνατότητα ταχείας πώλησης. |
”Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκδήλωση για το βιβλίο στην Ελλάδα τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια όσον αφορά τον αριθμό των εκδοτών που συμμετέχουν.
” είπε στο «Βήμα»
ο εκδότης και πρόεδρος του Ε.Σ.Ε.Β.Ε. Ηλίας Μπουκουμάνης.
"Φέτος στηριζόμενοι στο μηχανογραφικό σύστημα της QUALISYS SOFTWARE, αυξήσαμε τον αριθμό των διαθέσιμων ταμείων, ώστε το κοινό να εξυπηρετείται πιο γρήγορα. Κατά το παρελθόν υπήρχε αρκετά μεγάλος χρόνος αναμονής στα ταμεία, κάτι που φέτος πρέπει να αποφευχθεί.”
|
|
|
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ QUALISYS SOFTWARE
|
Βουτζά 30 & Μυκάλης 1,162 31 Βύρωνας
|
|
|
|
|