QUALINEWS ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011-SugarCRM

Εκτύπωση
Επωφεληθείτε από κάθε ευκαιρία που παρουσιάζεται με τον ΠΕΛΑΤΗ! 
Η SUGARCRM είναι η πρωτοπόρα εταιρία ανάπτυξης λογισμικού Πελατοκεντρικής Διαχείρισης. Οι περισσότερες επιχειρήσεις συνειδητοποιούν ότι από τα μεγαλύτερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που μπορούν να αναπτύξουν, είναι η οργανωμένη διαχείριση των πελατειακών τους σχέσεων...

Όλοι αποτελούν μέρος των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών!
Την τελευταία δεκαετία, οργανισμοί και επιχειρήσεις, επενδύουν σημαντικά σε συστήματα εξυπηρέτησης πελατών, αυτοματοποίησης πωλήσεων και επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων...

SugarCRM-ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

 

SugarCRM - ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ!

ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ… ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ!

Η SUGARCRM είναι η πρωτοπόρα εταιρία ανάπτυξης λογισμικού Πελατοκεντρικής Διαχείρισης. Οι περισσότερες επιχειρήσεις συνειδητοποιούν ότι από τα μεγαλύτερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που μπορούν να αναπτύξουν, είναι η οργανωμένη διαχείριση των πελατειακών τους σχέσεων.

SugarCRM

Η QUALISYS SOFTWARE είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της SugarCRM στην Ελλάδα και στην Κύπρο!

Χαρακτηριστικά που κάνουν το SugarCRM να ξεχωρίζει!

Εικόνα Σύνδεση με οποιαδήποτε συσκευή κινητού τηλεφώνου, για αυτόματη καταχώρηση του τηλεφωνικού καταλόγου, ενημέρωση των ραντεβού, των προγραμματισμένων κλήσεων και υποχρεώσεων.

Εικόνα Σύνδεση και με συσκευή iPad, για να έχετε το πελατολόγιο και όλες τις πληροφορίες στα … χέρια σας..

Εικόνα Ανάκτηση πληροφοριών από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης π.χ facebook, linked.

Εικόνα Αρχειοθέτηση και διαχείριση εγγράφων.

SugarCRM ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ!

Διαβάστε Περισσότερα Header

Όλοι αποτελούν μέρος των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών!

Την τελευταία δεκαετία, οργανισμοί και επιχειρήσεις, επενδύουν σημαντικά σε συστήματα εξυπηρέτησης πελατών, αυτοματοποίησης πωλήσεων και επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων.

Καθημερινά, πωλητές, υπεύθυνοι εξυπηρέτησης πελατών, προσωπικό υποστήριξης, στελέχη, καθώς και άλλοι εργαζόμενοι στην επιχείρησή που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες σας, παίζουν ο καθένας ένα πολύ σημαντικό ρόλο στη διαχείριση των πελατειακών σας σχέσεων. Μέσα από αυτές τις σχέσεις, η εταιρία σας έχει την ευκαιρία να εξυπηρετήσει, να πουλήσει, να δεχθεί και να ανταποκριθεί σε ανάγκες πελατών.

Οι εργαζόμενοι πρέπει να κάνουν τους πελάτες να νιώθουν ότι είναι σημαντικοί και ότι η γνώμη τους έχει πραγματικά σημασία. Οι πιστοί πελάτες κερδίζονται σιγά–σιγά, με κάθε περίπτωση επικοινωνίας.

 
Live Chat