Η Qualisys Software υλοποίησε έργο CRM στην Generali Hellas με λύση της SugarCRM

Εκτύπωση
Τα στελέχη της ασφαλιστικής εταιρείας Generali Hellas, πιστεύουν έντονα ότι η άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες και η απάντηση στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών τους, είναι επιτακτική.
Καθιερώνοντας μια μεγάλη βάση πελατών, των ασφαλιστικών αντιπροσωπειών και των γραφείων σε όλη την Ελλάδα, το τμήμα πωλήσεων της επιχείρησης έπρεπε να ακολουθήσει και να διαχειριστεί τον μεγάλο όγκο των στοιχείων σχετικά με τις συνεδριάσεις, την διαχείριση εγγράφων, τις τηλεφωνικές κλήσεις, τις προβλέψεις πωλήσεων, το τμήμα marketing.

Η Qualisys Software εγκατέστησε το λογισμικό SugarCRM Enterprise, ενώ παράλληλα υλοποίησε «γέφυρες» για την ενοποίηση με τα υπάρχοντα συστήματα BASIS, THESIS και IBM AS/400 για την κάλυψη των αναγκών τους.
“Η λύση SugarCRM, έχει βελτιώσει την αποδοτικότητα των πωλήσεων, τον χρόνο απόκρισης στα αιτήματα και τις πληροφορίες των πελατών. Έχουμε τώρα την διαχείριση και τον έλεγχο όλων των δραστηριοτήτων σχετικά με τις πωλήσεις και τους πελάτες μας” είπε ο κ. Μελεξόπουλος Δημήτρης, Διευθυντής Πωλήσεων Γενικών Ασφαλίσεων της Generali Hellas.

Το SugarCRM είναι σύστημα διαχείρισης πελατών που αποτελεί τον οδηγό για την παρακολούθηση και επίτευξη οριακών πωλήσεων, την υποστήριξη και το marketing, δημιουργώντας αποτελεσματικές επαγγελματικές σχέσεις. Προσαρμόζεται εύκολα σε οποιοδήποτε επιχειρησιακό περιβάλλον, προσφέροντας μια από τις πιο αξιόπιστες, οικονομικές και αποδοτικές λύσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.

H Qualisys Software είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της SugarCRM στην Ελλάδα και στην Κύπρο!
 
Live Chat