ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
 

Διακοπή λειτουργίας διαδικτυακής υπηρεσίας της ΓΓΠΣ

Εκτύπωση
Αγαπητοί μας πελάτες

Εδώ και μερικές ημέρες έχει γίνει διακοπή της διαδικτυακής υπηρεσίας (Web Service): «Βασικά Στοιχεία για Μη Φυσικά Πρόσωπα και Φυσικά Πρόσωπα Επιτηδευματίες» που προσφερόταν από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ). Η υπηρεσία αυτή επιτρέπει την ακριβή συλλογή στοιχείων αναγκαίων για την πραγματοποίηση μιας πλειάδας ηλεκτρονικών συναλλαγών και είναι μέρος της καθημερινής λειτουργίας των επιχειρήσεων.

Περισσότερα...
 

MyMANAGER Εκτακτη Ενημέρωση! {ΠΟΛ 1221/31.12.2012}

Εκτύπωση
Παράταση στον τρόπο Σήμανσης Φορολογικών Στοιχείων μέσω των ΕΑΦΔΣΣ και Αποστολή στην Γ.Γ.Π.Σ {ΠΟΛ 1221/31.12.2012}

Αγαπητοί μας πελάτες και συνεργάτες

Με την ΠΟΛ 1221/31.12.2012, το Υπουργείο Οικονομικών καθορίζει τις αλλαγές στον τρόπο σήμανσης των παραστατικών μέσω των Ειδικών Ασφαλών Φορολογικών Διατάξεων Σήμανσης Στοιχείων – Φορολογικών Μηχανισμών (ΕΑΦΔΣΣ).

Οι επιχειρήσεις (ανεξαρτήτως εταιρικού σχήματος) θα αποστέλλουν, αυτόματα μέσω των ΕΑΦΔΣΣ, καθημερινά τα στοιχεία των πωλήσεων τους στην Γ.Γ.Π.Σ.

Με την ΠΟΛ.1076/2013 επανακαθορίστηκε η έναρξη ισχύος της παραπάνω υποχρέωσης από την 1.5.2013 στην 1.1.2014.

Περισσότερα...
 

Η Qualisys Software υλοποίησε έργο CRM στην Generali Hellas με λύση της SugarCRM

Εκτύπωση
Τα στελέχη της ασφαλιστικής εταιρείας Generali Hellas, πιστεύουν έντονα ότι η άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες και η απάντηση στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών τους, είναι επιτακτική.
Καθιερώνοντας μια μεγάλη βάση πελατών, των ασφαλιστικών αντιπροσωπειών και των γραφείων σε όλη την Ελλάδα, το τμήμα πωλήσεων της επιχείρησης έπρεπε να ακολουθήσει και να διαχειριστεί τον μεγάλο όγκο των στοιχείων σχετικά με τις συνεδριάσεις, την διαχείριση εγγράφων, τις τηλεφωνικές κλήσεις, τις προβλέψεις πωλήσεων, το τμήμα marketing.

Περισσότερα...
 
<< Αρχική < Προηγ. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμ. > Τελευταία >>

Αποτελέσματα 57 - 63 από 148
Live Chat